lifeaccording2s

Direktlänk till inlägg 7 juli 2013

Yo bloggy!!

Av S - 7 juli 2013 20:45

Hajhaj. Gårdagen överlevdes tack vare gifflar. Idag har jag varit på fotorunda med Vera, en tjej på artaddicts. Förhoppningsvis kommer det upp några bilder på bloggen (artaddicts.devote.se) och min fotoinstagram, velzana. Men det blir imorgon för nu tittar jag på Barnmorskan i East End. När det är slut går jag iväg till ett fält med blåklint för foton i solnedgången och sedan ska jag sova i min trädgård under bar himmel! Ses snart igen.
xoxo S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 30 juli 2013 09:56

Hej. Jag tänker ta en liten paus från denna bloggen ett tag. Jag blir så stressad av att tänka att jag hela tiden måste blogga för att inte förlora besökare. Dessutom tycker jag ärligt talat inte att det är särskilt kul. Jag tänker fokusera på min fo...

Av S - 23 juli 2013 16:57


Jodå! Stenar. Inget annat. Jo... Faktiskt. Annat. Det är godis. Hårt. Passande. Typ karameller eller något. De är väldigt söta med en lite sur smak. Men det var inte därför jag köpte dem. Alltså det är stenar! Som man kan äta! Vilket smartass kom p...

Av S - 23 juli 2013 14:03

So... I am still sick. Jag ligger i soffan under ett berg av filtar och tycker synd om mig själv. Resa på gång (säger inte när och inte var så tji får ni alla jävla inbrottstjuvar som tror att de kan sno min kära dator eller den överdimensionerade TV...

Av S - 22 juli 2013 17:53


Jodå. Lite halvsjuk igår men så tog jag ett snack med han där uppe (ni vet som man gör ibland :P) och kom överens att om jag är snäll får jag bli frisk till imorgon. LÖGN! Hände inte alls nej. Så har man spenderat dagen liggandes i soffan och tjurar ...

Av S - 21 juli 2013 21:09


Haj! Här är jag igen. Imorgon ska jag bada med några kompisar och sedan tälta :)). Ser fram emot detta väldigt mycket. Så länge sitter jag här och bloggar och tittar på TV. Just nu på TV: 2/1 män. Dock var det inte därför jag satte på TV:n. Bones kom...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards