lifeaccording2s

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av S - 6 juli 2013 11:28

Hallå igen! Saknat mig?
Med träningsvärk från igår vandrande jag med tungt bagage 7.3 km i omväxlande miljö. Tack och lov gick vi vilse så jag slapp 1-mils-rundan. Jag tänkte tipsa om en fotoblogg jag har med mina vänner.


artaddicts.devote.se


Jag vet, jag är en förrädare. Vi använde devote och inte bloggplatsen. Till mitt försvar ska jag säga att bara en av oss hade haft en blogg innan och hon kände bara till devote. 
I alla fall: Vi är tre tjejer som alla är intresserade av fotografering, så vi bestämde att ha en fotoblogg tillsammans. Vi lägger tillsammans upp minst tre bilder om dagen och en liten beskrivning till bilden bredvid, så vi är aktiva. Vi 

skulle blivit hemskt glada om någon tittade in på vår blogg och kanske kommenterar ett foto. 

Vi är förevigt tacksamma!
På tal om det: Kommentera gärna mina inlägg här med, för jag känner mig lite ensam, bloggar varje dag men vet inte om någon läser. Det skulle betytt mycket. Taco hej!

xoxo S

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards